































Fruit of the Loom - Historia marki
Marka Fruit of the Loom została założona przez dwóch braci w XIX w 1851 roku w miejscowości Rhode Island (USA). Charakterystyczne logo z owocami jest zatem jednym z najstarszych zarejestrowanych znaków towarowych na świecie. Początkowo fabryka zajmowała się tylko produkcją tkanin, z czasem marka została wiodącym liderem na świecie zajmującym się produkcją odzieży reklamowej. Ekspansja na rynki zagraniczne sprawiła, że firma została przejęta przez Berkshire Hathaway Corporation, na czele z biznesmenem Warrenem Buffettem. Firma skupiała w pewnym momencie ponad 30,000 pracowników zatrudnionych na całym globie, a dostawa odbywa się do ponad 75 krajów. Obecnie firma Fruit of the Loom posiada ogromne zaplecze produkcyjne zlokalizowane w Afryce, gdzie sprawowana jest pełna kontrola nad procesem produkcji.
Etyka i troska o środowisko naturalne
Fruit of the Loom przykłada wysoką wagę do ochrony praw pracowników oraz troski o środowisko naturalne. Produkcja odzieży Fruit w Maroku odbywa się zgodnie z respektowaniem praw ludzi oraz posiada certyfikat WRAP - niezależnej, ogólnoświatowej organizacji zajmującej się kontrolą produkcji pod kątem poszanowania praw humanitarnych warunków pracy i zasad etyki. Ubrania firmowe Fruit of the Loom wytwarzane są z legalnie pozyskiwanych materiałów oraz etycznie wytworzonej przędzy a materiały tekstylne spełniają wymagania normy Oeko-Tex Standard 100, co zostało potwierdzone przez niezależne badania.
Ubrania reklamowe zaprojektowane pod nadruki
Bardzo szeroka paleta kolorystyczna oraz bogaty wybór stylów i rozmiarów sprawił, że ubrania Fruit of the Loom znalazły uznanie w branży odzieży promocyjnej i firmowej. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości tkanin, zdobienia na materiałach tekstylnych Fruit of the Loom są trwałe i niezawodne. Odzież i materiały reklamowe Fruit pozwalają na zdobienia i personalizację za pomocą różnych technik nadruku i haftu. Wysokogatunkowa bawełna bluz firmowych zapobiega kurczeniu się i mechaceniu. Z kolei zastosowanie większej ilości poliestru w koszulkach Polo pozwala na pranie w temperaturze do 60 st.
Ubrania reklamowe Fruit doskonale wpisują się w potrzeby identyfikacji wizualnej firm i przedsiębiorstw, odzieży promocyjnej, odzieży dla drużyn sportowych oraz mundurków szkolnych. Odzież jest podzielona na różne segmenty a dzięki spójności kolorystycznej pozwala na dopasowanie i harmonijne uzupełnienie w obrębie odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej.
