oferta Ponad 6 tyś. produktów
dostawa Szybka realizacja
Wszystkie kategorie
Szukaj
Wstecz
Twój koszyk jest pusty
Haft czy nadruk ?

Przy wyborze metody brandingu weź pod uwagę kilka aspektów

Po pierwsze
Rodzaj produktu i rodzaj materiału

Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.

Po drugie
Grafika i kolory

W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.

Po trzecie
Nakład

W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.

 

🔥 Główne zalety haftu

✓ Trwałość, odporność na przetarcia

✓ Możliwość prania w wyższej temperaturze i prasowania

✓ Prestiż, elegancki wygląd

✓ Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu

 
 
 

🔥 Kiedy lepiej sprawdzi się nadruk

✓ Bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.

✓ Trudne , skomplikowane grafiki

✓ Duże grafiki

✓ Kilka logotypów na tym samym produkcie

✓ Małe logotypy z drobną czcionką

✓ Tkaniny wodoodporne np. parasole, wiatrówki

✓ Przejścia tonalne, gradienty

✓ Niska gramatura