Haft czy nadruk ?

Zanim podejmiesz decyzję

Przy wyborze metody brandingu weź pod uwagę kilka aspektów.

 

 

Po pierwsze - rodzaj produktu i rodzaj materiału

Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.

Haft na polarach i frotte

 

 

Nadruk full collor koszulka

Po drugie - grafika i kolory

W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.

 

Po trzecie - nakład

W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.

Nadruk na koszulkach

Zobacz wszystkie metody znakowania

Jakie są zalety haftu komputerowego?

Odporność na przetarcia

Trwałość, odporność na przetarcia

Możliwość częstego prania

Możliwość częstego prania i prasowania

Prestiż i elegancki wygląd

Prestiż, elegancki wygląd

Program do haftu

Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu

Gdzie lepiej sprawdzi się nadruk na odzieży firmowej?

✓ trudno dostępne miejsca, np. kieszonka koszulki, kieszonka plecaka, mankiet koszuli

✓ bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.

✓ trudne , skomplikowane grafiki

✓duże grafiki

✓ kilka logotypów na 1 produkcie

✓ małe logotypy z drobną czcionką

✓ tkaniny wodoodporne np. parasole, softshelle

✓ grafiki z przejściami tonalnymi, gradientami

✓podłoże poliestrowa, np. ręczniki lub t-shirty pod sublimację

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl