
Zanim podejmiesz decyzję
Przy wyborze metody brandingu weź pod uwagę kilka aspektów.
Po pierwsze - rodzaj produktu i rodzaj materiału
Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.
Po drugie - grafika i kolory
W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.
Po trzecie - nakład
W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.
Jakie są zalety haftu komputerowego?
Trwałość, odporność na przetarcia
Możliwość częstego prania i prasowania
Prestiż, elegancki wygląd
Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu
Gdzie lepiej sprawdzi się nadruk na odzieży firmowej?
✓ trudno dostępne miejsca, np. kieszonka koszulki, kieszonka plecaka, mankiet koszuli
✓ bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.
✓ trudne , skomplikowane grafiki
✓duże grafiki
✓ kilka logotypów na 1 produkcie
✓ małe logotypy z drobną czcionką
✓ tkaniny wodoodporne np. parasole, softshelle
✓ grafiki z przejściami tonalnymi, gradientami
✓podłoże poliestrowa, np. ręczniki lub t-shirty pod sublimację
