Opinie o Nas
Haft czy nadruk ?

Zanim podejmiesz decyzję

Decyzja o wyborze techniki zdobienia powinna uwzględnić kilka ważnych aspektów. Po pierwsze - rodzaj produktu i rodzaj materiału. Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar. Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk. Po drugie - grafika i kolory logo. W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk. Po trzecie - nakład. W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk.

Jakie są zalety haftu komputerowego?

  • Trwałość, odporność na przetarcia
  • Możliwość częstego prania i prasowania
  • Prestiż, elegancki wygląd
  • Możliwość znakowania już od kilkunastu sztuk
  • Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu

Gdzie lepiej sprawdzi się nadruk na odzieży firmowej?

  • Trudno dostępne miejsca, np. kieszonka koszulki, kieszonka plecaka, mankiet koszuli
  • Bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.
  • Trudne, skomplikowane grafiki
  • Duże grafiki
  • Kilka logotypów na 1 produkcie
  • Małe logotypy z drobną czcionką
  • Tkaniny wodoodporne np. parasole, softshelle
  • Grafiki z przejściami tonalnymi, gradientami
  • Podłoże poliestrowa, np. ręczniki lub t-shirty pod sublimację

Nie wiesz którą metodę wybrać? Poznaj niektóre techniki zdobienia artykułów tekstylnych.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl