Przy wyborze metody brandingu weź pod uwagę kilka aspektów
Po pierwsze
Rodzaj produktu i rodzaj materiału
Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.
Po drugie
Grafika i kolory
W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.
Po trzecie
Nakład
W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.
🔥 Główne zalety haftu
✓ Trwałość, odporność na przetarcia
✓ Możliwość prania w wyższej temperaturze i prasowania
✓ Prestiż, elegancki wygląd
✓ Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu
🔥 Kiedy lepiej sprawdzi się nadruk
✓ Bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.
✓ Trudne , skomplikowane grafiki
✓ Duże grafiki
✓ Kilka logotypów na tym samym produkcie
✓ Małe logotypy z drobną czcionką
✓ Tkaniny wodoodporne np. parasole, wiatrówki
✓ Przejścia tonalne, gradienty
✓ Niska gramatura