Przy wyborze metody brandingu weź pod uwagę kilka aspektów.
Po pierwsze - rodzaj produktu i rodzaj materiału
Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.
Po drugie - grafika i kolory
W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.
Po trzecie - nakład
W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.