Wstecz

Twój koszyk jest pusty

Haft czy nadruk? Co jest lepsze ?


Rodzaj produktu i rodzaj materiału

Na ręczniku frotte lub szlafroku hotelowym jedyną metodą znakowania może być haft. Nadruki ponadto się nie sprawdzą w przypadku znakowania odzieży typu polar (fleece). Na produktach biznesowych Premium również bardziej okazale będzie wyglądał haft niż nadruk.


Grafika i kolory

W przypadku trudnych logotypów i skomplikowanych grafik lepszym rozwiązaniem jest nadruk. Małe czcionki, przejścia tonalne czy duży rozmiar powodują, że lepszą i szybszą techniką znakowania okazać się może termotransfer lub sitodruk.


Nakład

W przypadku bardzo dużych ilości odzieży i gadżetów reklamowych dużo tańszym rozwiązaniem może okazać się nadruk, ponieważ jedna matryca może być wielokrotnie użyta.

 

🔥 Główne zalety haftu

  • Trwałość, odporność na przetarcia
  • Możliwość prania w wyższej temperaturze i prasowania
  • Prestiż, elegancki wygląd
  • Możliwość wielokrotnego wykorzystania programu do haftu
 

🔥 Kiedy lepiej sprawdzi się nadruk

  • Bardzo duży nakład, kilkadziesiąt lub kilkaset szt.
  • Trudne , skomplikowane grafiki
  • Duże grafiki
  • Kilka logotypów na tym samym produkcie
  • Małe logotypy z drobną czcionką
  • Tkaniny wodoodporne np. parasole, wiatrówki
  • Przejścia tonalne, gradienty
  • Niska gramatura