Bluza Gildan Heavy Blend
Kod produktu:
Twoja cena zależy od nakładu:
Cena netto (bez kosztów znakowania)
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Czas wysyłki z logo: 7-10 dni robocze
Czas wysyłki bez logo: 1-3 dni robocze
Administratorem danych osobowych jest Printlogo.pl. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Opis
Męska bluza reklamowa Heavy Blend
Męska firmowa bluza z kapturem o gramaturze 270 g/m². Produkt dostępny jest w wielu różnych kolorach. Posiada klasyczny krój, kieszeń kangurową oraz dwuwarstwowy kaptur ściągany sznurkiem w kolorze bluzy. Zawiera 50% bawełny i 50% poliestru. Ściągacze rękawów i u dołu bluzy są z dzianiny prążkowanej 1x1. Zalecana pielęgnacja to pranie w temperaturze do 40°C.
Dobrej jakości bluza to świetny gadżet reklamowy. Nie posiada bocznych szwów. Szeroka gama kolorystyczna sprawia, że każdy znajdzie idealny kolor dla siebie. Kolory heather sport zawierają 60% poliesteru i 40% bawełny. Zamów eleganckie bluzy z logo firmowym od 10 szt.
Specyfikacja:
- Gramatura: 270 g/m²
- Materiał: 50% bawełna, 50% poliester
- Kod produktu: 18500
- Rozmiary: S-5XL
- Krój: klasyczny
- Pranie: w temp. do 40°C
Zamów swoje logo na bluzach już od 10 szt.
Pamiętaj, jako usługę dodatkową możemy wykonać znakowanie bluz z dowolnym motywem graficznym lub z Twoim logo. Do zdobienia bluz bawełnianych można wykorzystać jedną z technik nadruku (termotransfer). Bluzy reklamowe z logo to produkt niezbędny dla wszelkiego rodzaju imprez. Sprawdzą się w nast. branżach: sprzedaż detaliczna, materiały promocyjne, podróż i turystyka, sport i aktywność na świeżym powietrzu. Możemy wykonać dla Ciebie dowolny nadruk na piersi lub z tyłu. Zamów produkt ze znakowaniem od 10 szt.
W jakich branżach (zawodach) sprawdzi się bluza z logo firmy?
- Sektor bankowy
- Sprzedaż detaliczna
- Władze publiczne
- Czas wolny i dom
- Materiały promocyjne
- Imprezy firmowe
- Edukacja
Pliki do pobrania

Tabela rozmiarów
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.