Parasol AC-Umbrella FARE®-Pure 7112
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Przezroczysty parasol reklamowy Fare
Reklamowy parasol przezroczysty Fare to parasol o średnicy ok.105 cm i długości ok.87 cm. Jest wykonany w 100% x polietylenu i posiada kolorowe, kontrastowe wstawki na obramowaniu czaszy oraz stelażu. Parasol reklamowy Fare otwierany jest automatycznie, a dzięki galwanizowanemu stelażowi jest wysoce odporny na korozję. Parasol przezroczysty Fare występuje w 6 wariantach kolorystycznych.
Specyfikacja:
- Rodzaj: parasol automatyczny
- Materiał: 100% polietylen
- Kod produktu: 7112 (FA7112)
- Wysoka odporność na podmuchy wiatru
- ozdobne elementy
- galwanizowany stelaż
- 6 intensywnych kolorów
- komfortowa, miękka rączka z zintegrowanym przyciskiem
Niestety na przezroczystych parasolach nie wykonujemy nadruku.
Pobierz:
Atrybuty produktu
Rączka | Plastikowa/Gumowa |
Rodzaj | Parasole automatyczne |
Kolorystyka | Przeźroczysty/PCV |
Warto wiedzieć zanim podejmiesz decyzję
Ile kosztuje znakowanie ?
Ceny widoczne przy produktach nie uwzględniają kosztów znakowania. Usługa znakowania jest dokonywana dodatkowo, przy zakupie min. 10 szt. dowolnego produktu. Nie musi to być 10 szt. z jednego modelu, możesz zamówić np. 5 polarów i 5 kurtek. Drobne gadżety typu czapki, czy t-shirty znakujemy już od 30 szt.
Poznaj techniki zdobienia »
Co lepsze, haft czy nadruk ?
Zdobimy materiały promocyjne za pomocą haftu komputerowego oraz nadruku (termotransfer, sublimacja, sitodruk, DTF). Jedna i druga metoda jest bardzo trwała i odporna na przetarcia. Wybór odpowiedniej techniki zdobienia powinien uwzględniać kilka aspektów: nakład, rodzaj podłoża, drobne elementy w logo, ilość kolorów logo oraz rozmiar. Jeśli nie wiesz, którą metodą wybrać, poproś nas o pomoc, tel. 665 961 015 lub 18 307 03 50.
Dowiedz się więcej »
Jak złożyć zamówienie ?
Wybierz dowolny produkt, podaj kolor oraz ilość. Dodaj produkty do koszyka z wyceną lub wyślij nam swoje zapytanie o wycenę drogą mailową na kontakt@printlogo.pl. Możesz także poprosić o przygotowanie darmowej, poglądowej wizualizacji, jeśli nie jesteś pewien czy kolor logo będzie pasował do podłoża, na którym będzie Twoje logo.