Aplikujesz na stanowisko, na którym nosi się polary robocze? Przekonaj się, czy będziesz mógł korzystać z prywatnej odzieży, czy jednak koniecznością stanie się noszenie tej dostarczonej przez pracodawcę. Sprawdź również, jakimi cechami odznaczają się polary firmowe z logo i bez oraz czym różnią się od bluz z popularnych sklepów odzieżowych.
Jakie powinny być polary robocze?
Zgodnie z nazwą polary robocze to odzież przede wszystkim robocza, a więc mająca sprawdzić się podczas wykonywania czynności służbowych. Zazwyczaj wykorzystywane są jako odzież firmowa outdoor, jako że na dworze marznie się bardziej niż w budynku, a polary robocze słyną z bardzo dobrego utrzymywania temperatury.
Polary firmowe z logo to odzież wykorzystywana na stanowiskach zakładających kontakt z klientem. Noszą je m.in. kurierzy i handlowcy. Z kolei polary robocze bez logo są wykorzystywane przez pracowników budowy, ogrodników. W zależności od stanowiska polary robocze mogą mieć stójkę ochraniającą szyję, wstawki przeciwdeszczowe i odblaskowe, zwiększoną liczbę kieszeni względem klasycznych polarów, regulowane mankiety i ściągacze. Warto też dodać, że polary firmowe z logo i bez odznaczają się lepszą jakością i większą gęstością od zwykłych.
Polary z haftem: robocze i prywatne
Haft to popularna ozdoba na okryciach wierzchnich, między innymi polarach i bluzach. Polary z haftem mogą być stosowane zarówno w sytuacjach służbowych, jak i prywatnych. Różni je oczywiście rodzaj haftu. W zakładzie pracy będzie to logo firmowe, w popularnych sklepach zaś znajdziesz logo producenta lub modne napisy i symbole.
Polary robocze nie różnią się od zwykłych kolorystyką. Natrafisz na czarne i szare, granatowe i zielone, ale także czerwone, żółte, pomarańczowe i różowe. Pamiętaj jednak, że w pracy to pracodawca ustala, jak wyglądają polary firmowe z logo. Zapewne będzie mu zależało na spójności kolorystyki.
Kto kupuje polary firmowe z logo?
Przychodząc do nowej firmy, prawdopodobnie nie będziesz musiał przejmować się zakupem odzieży służbowej. Polary robocze otrzymasz od pracodawcy – będą nowe lub używane. Nie zostaniesz obciążony kosztami ich użytkowania. Może się jednak zdarzyć, że pracodawca poprosi, abyś sam zamówił polary z haftem. Ma obowiązek oddać Ci za nie pieniądze, więc koniecznie zachowaj rachunek.
Jeśli pracodawca poprosił, abyś polary firmowe z logo kupił sam, podczas wybierania zwróć uwagę m.in. na: gęstość materiału (im większa, tym lepiej), ocieplacze (np. warstwę przeciwdeszczową), powłokę niemechacącą się (to ważne, jeśli pracujesz na stanowisku zakładającym kontakt z klientem), liczbę kieszeni (schowasz w nich akcesoria niezbędne do pracy).