Parasole z nadrukowanym logo to świetny gadżet reklamowy. Niesamowicie prosty i praktyczny zarazem. Ogromną zaletą znakowania parasoli, jest dość duża powierzchnia do druku - nawet 200 x 100 cm. Na parasolach można umieścić np. logo firmy, dowolny tekst albo hasło reklamowe lub też dowolny rysunek. Na parasolach stosuje się różne metody znakowania: termotransfer, sitodruk, transfer cyfrowy. Ponadto metoda zastosowana do brandingu musi mieć wysoką odporność na działanie czynników zewnętrznych. Na pewno w znakowaniu parasoli nie sprawdzi się haft komputerowy, który może uszkodzić strukturę materiału i spowodować utratę wodoodporności tkaniny.
Parasol biznesowy jako świetny prezent
Świetny gadżet dla pracowników lub klientów korporacyjnych, na którym można wykonać dowolny nadruk. Parasole dla branży biznesowej najlepiej się sprawdzą w stonowanych odcieniach czerni, granatu lub beżu. Parasole biznesowe zazwyczaj posiadają elegancką drewnianą rączkę i dobrane kolorystycznie etui. Automatycznie składany parasol idealnie się sprawdzi dla klientów lub pracowników w sektorze bankowym, firm i korporacji, przedstawicieli szkół i wyższych uczelni, pracowników służb mundurowych lub władz lokalnych.
Parasol reklamowy z nadrukowanym logo - rodzaje
Mniej formalne modele kolorowe, które stanowią doskonały prezent lub upominek dla klientów Twoje firmy. Parasole wielokolorowe lub w jednolitym kolorze będą stanowiły doskonałe tło dla grafiki z Twoją marką. Na rynku można spotkać wiele różnych modeli parasoli reklamowych: golfowe, składane oraz klasyczne. Niektóre modele mają odblaskowe elementy, an niektórych można nanieść logo także na rączkę. Zaletą składanych parasoli jest także to że zajmują mało miejsca po złożeniu, nawet do 24 cm.
Dla kogo będzie to idealny gadżet ?
Parasole z logo to świetny gadżet promocyjny dla twoje marki. Praktyczny i użyteczny, który sprawdzi się szczególnie w naszym klimacie. Nie tylko chroni przed deszczem, lecz także przed wiatrem czy słońcem. Parasole można wykorzystać jako artykuł promocyjny w różnych akcjach eventowych i plenerowych, sprawdzi się także w niektórych branżach: Handel, Sport i rekreacja, Biznes, Władze lokalne, itp..