Plecak firmowy Bagbase Heritage Backpack
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Plecak firmowy w stylu retro. Plecak Bagbase posiada kontrastowe elementy i zamek błyskawiczny, wyścielane plecki, boczne kieszonki, wygodne szelki z regulacją. Swobodny dostęp do znakowania pozwala na umieszczenie na froncie nadruku lub haftu z Twoim logo. Pojemność ok. 18 litrów. Uwaga: dostawa bez prezentowanej zawartości.
Przy zakupie min. 10 plecaków reklamowych możesz zamówić znakowanie jako usługę dodatkową. Na plecakach i torbach możliwe jest umieszczenie Twojego logo w formie nadruku lub haftu komputerowego. Plecak firmowy z logo to doskonała reklama dla twojej marki. Plecaki reklamowe z nadrukiem stanowią również idealny pomysł na prezent dla pracowników lib klientów Twojej firmy.
SPECYFIKACJA
- Pojemność ok. 18 litrów
- Wymiary: 31 x 45 x 19 cm
- Materiał: 100% poliester
- Producent: BagBase
Atrybuty produktu
Rodzaj | Plecak z szelkami |
Warto wiedzieć zanim podejmiesz decyzję
Ile kosztuje znakowanie ?
Ceny widoczne przy produktach nie uwzględniają kosztów znakowania. Usługa znakowania jest dokonywana dodatkowo, przy zakupie min. 10 szt. dowolnego produktu. Nie musi to być 10 szt. z jednego modelu, możesz zamówić np. 5 polarów i 5 kurtek. Drobne gadżety typu czapki, czy t-shirty znakujemy już od 30 szt.
Poznaj techniki zdobienia »
Co lepsze, haft czy nadruk ?
Zdobimy materiały promocyjne za pomocą haftu komputerowego oraz nadruku (termotransfer, sublimacja, sitodruk, DTF). Jedna i druga metoda jest bardzo trwała i odporna na przetarcia. Wybór odpowiedniej techniki zdobienia powinien uwzględniać kilka aspektów: nakład, rodzaj podłoża, drobne elementy w logo, ilość kolorów logo oraz rozmiar. Jeśli nie wiesz, którą metodą wybrać, poproś nas o pomoc, tel. 665 961 015 lub 18 307 03 50.
Dowiedz się więcej »
Jak złożyć zamówienie ?
Wybierz dowolny produkt, podaj kolor oraz ilość. Dodaj produkty do koszyka z wyceną lub wyślij nam swoje zapytanie o wycenę drogą mailową na kontakt@printlogo.pl. Możesz także poprosić o przygotowanie darmowej, poglądowej wizualizacji, jeśli nie jesteś pewien czy kolor logo będzie pasował do podłoża, na którym będzie Twoje logo.