Nie jest łatwo zachęcić kandydatów do pracy w firmie lub zatrzymać swój zespół w niezmienionym składzie przez wiele lat. Nie wystarczy atrakcyjna stawka. Potrzebne są także benefity pracownicze, w postaci kart sportowych, programów kafeteryjnych czy dodatkowych pakietów medycznych, ale nie tylko. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie spersonalizowanej odzieży. Ubrania takie, jak bluzy firmowe mają wiele zalet, więc doskonale nadają się jako prezent z okazji świąt Bożego Narodzenia, przyjęcia do pracy, na jubileusz lub na każdą inną okazję. Co należy do ich największych atutów.
Zalety bluz firmowych – funkcjonalność
W naszym klimacie, w którym przez większą część roku panują raczej niekomfortowe warunki atmosferyczne, pracownicy z wdzięcznością przyjmą ciepłą odzież. Jesień, zima i wczesna wiosna to taki czas, w którym ubranie chroniące od chłodu jest na wagę złota. Co więcej funkcjonalność bluz firmowych nie ogranicza się tylko do tego, że są ciepłe. Są także wyjątkowo praktyczne. Pracownicy mogą nosić je: w biurze, domu, podczas uprawiania sportu, spacerów, podróży, wszędzie i kiedy chcą lub potrzebują.
Wygoda – podstawowa zaleta bluzy firmowej
Przez osiem godzin wykonywania obowiązków służbowych, zatrudnione osoby muszą skupić się na zadaniu, nie na tym, że czują się niekomfortowo. Z tego powodu bluzy firmowe są niezastąpione. Zazwyczaj są dostępne w uniwersalnych, luźnych krojach, które pasują na każdego, zapewniają swobodę ruchów, nie uciskają itp.
Identyfikacja wizualna
To chyba najważniejsza mocna strona personalizowanej odzieży dla pracowników. Ubranie w określonym kolorze, z logo firmy lub grafiką nawiązującą do branży, może stanowić doskonałe uzupełnienie tej nowoczesnej strategii marketingowej. Za sprawą jednolitego wzoru i koloru, który pojawia się w ubraniach dla pracowników, na stornie internetowej, reklamach i w logo, marka staje się łatwo rozpoznawalna przez potencjalnych klientów.
Co więcej, dzięki takiemu rozwianiu, także pracownicy czują się bardziej związani, nie tylko z firmą, ale także ze sobą nawzajem. Takie same modele odzieży sprawiają, że nikt nie czuje się wyróżniony lub odrzucony. Pracownicy czują, że są częścią zespołu i pracują na wspólny sukces.