Czapka uszatka Beechfield Sherpa Hat B345
towar niedostępny
Opis
Firmowa czapka uszatka
Reklamowa czapka uszatka podszyta sztucznym futrem. Czapka dostępna jest w dwóch rozmiarach S/M oraz L/XL. Idealny produkt na zimowe dni. Zapewnia ochronę przed zimnem na całej głowie wraz z uszami. Dostępna jest w kolorze czarnym. Zapinana jest pod szyją na klamrę zatrzaskową. Zamów z logo firmowym od 20 szt.
Zamów logo na czapkach już od 20 szt.
Pamiętaj, jako usługę dodatkową możemy wykonać znakowanie czapek z dowolnym motywem graficznym lub z Twoim logo. Do zdobienia czapek można wykorzystać jedną z technik: haft komputerowy lub naszywkę sublimowaną, haftowaną. Czapki firmowe z logo to doskonały gadżet, który możesz podarować swoim pracownikom lub klientom. Zobacz przykładowe realizacje »
Specyfikacja
- Rozmiar: Uniwersalny
- Producent: Beechfield
- Kod produktu: B345
- Materiał: 100% nylon
Pobierz:
Atrybuty produktu
Rodzaj | Uszatka |
Warto wiedzieć zanim podejmiesz decyzję
Ile kosztuje znakowanie ?
Ceny widoczne przy produktach nie uwzględniają kosztów znakowania. Usługa znakowania jest dokonywana dodatkowo, przy zakupie min. 10 szt. dowolnego produktu. Nie musi to być 10 szt. z jednego modelu, możesz zamówić np. 5 polarów i 5 kurtek. Drobne gadżety typu czapki, czy t-shirty znakujemy już od 20 szt.
Poznaj techniki zdobienia »
Co lepsze, haft czy nadruk ?
Zdobimy materiały promocyjne za pomocą haftu komputerowego oraz nadruku (termotransfer, sublimacja, sitodruk, DTG). Jedna i druga metoda jest bardzo trwała i odporna na przetarcia. Wybór odpowiedniej techniki zdobienia powinien uwzględniać kilka aspektów: nakład, rodzaj podłoża, drobne elementy w logo, ilość kolorów logo oraz rozmiar. Jeśli nie wiesz, którą metodą wybrać, poproś nas o pomoc, tel. 665 961 015 lub 18 307 03 50.
Dowiedz się więcej »
Jak złożyć zamówienie ?
Wybierz dowolny produkt, podaj kolor oraz ilość. Dodaj produkty do koszyka z wyceną lub wyślij nam swoje zapytanie o wycenę drogą mailową na kontakt@printlogo.pl. Możesz także poprosić o przygotowanie darmowej, poglądowej wizualizacji, jeśli nie jesteś pewien czy kolor logo będzie pasował do podłoża, na którym będzie Twoje logo.