5 powodów, dla których warto kupić ubrania dla pracowników

0
5 powodów, dla których warto kupić ubrania dla pracowników

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, czy kupić ubrania dla pracowników? W niektórych zawodach jest to wręcz wymagane, w innych zaś korzystne. Przekonaj się, w jaki sposób ubrania dla pracowników mogą pozytywnie wpłynąć na popularność Twojej marki oraz zadowolenie osób zatrudnionych. Znaleźliśmy aż pięć argumentów, by kupować ubrania dla pracowników!

Po pierwsze: nosząc ubrania dla pracowników, osoby zatrudnione zachowują bezpieczeństwo

Zaczynamy od przypadku dotyczącego zawodów, w których ubrania dla pracowników są konieczne – zgodnie z prawem zapewnić je musi pracodawca. Dzieje się tak zawsze, gdy czynności wykonywane przez pracowników mogą zagrażać ich życiu lub zdrowiu. Takie ubrania dla pracowników noszą też nazwę odzież ochronna. Są wykorzystywane z uwagi na wymagania: technologiczne, sanitarne, BHP.

Ochronne ubrania dla pracowników dostępne w naszym sklepie to np. mikropolar z odblaskowymi pasami Result Safety idealny na budowę i kurtka robocza ochronna Rimeck Woody W51 spełniająca wymogi BHP.

Po drugie: zakładając ubrania dla pracowników, osoby zatrudnione nie niszczą swoich strojów

Warto wiedzieć, że pracodawca ma obowiązek zapewnić ubrania dla pracowników nie tylko osobom, których życie i zdrowie jest zagrożone, ale również takim, którzy podczas wykonywania pracy mogłyby uszkodzić lub zabrudzić ubranie, w którym przyszli. Doskonały przykład to pracownicy lokali gastronomicznych. Idealne ubrania dla pracowników gotujących lub wydających posiłki to fartuchy i zapaski.

Dla szefa kuchni i jego pomocników wybierz kurtki i bluzy kucharskie. Klasyczne i popularne są białe, jednak u nas znajdziesz także czarne i kolorowe.

Po trzecie: ubrania dla pracowników budują profesjonalny wizerunek firmy

Wyobraź sobie dwie podobne sytuacje. Pierwsza: wchodzisz na kawę do nastrojowej kawiarenki urządzonej w stylu włoskim, w której pracuje pięć osób. Jedna ma czerwony sweter w kropki, druga sukienkę w kwiaty, trzecia czarny golf, czwarta top odsłaniający brzuch, piąta marynarkę. A teraz druga sytuacja: wchodzisz do tej samej kawiarni, przy czym obsługa nosi ubrania dla pracowników – spójne, jednobarwne, doskonale pasujące do włoskiego wystroju wnętrza. Która wyda Ci się profesjonalna i świadcząca usługi wysokiej jakości?

Zapewnij ubrania dla pracowników podwładnym, nawet jeśli nie jesteś zobligowany do tego prawnie. Obejrzyj nasze eleganckie koszule dla kobiet i mężczyzn.

Po czwarte: ubrania dla pracowników umożliwiają rozpoznanie przedstawicieli danej firmy

To punkt szczególnie ważny dla właścicieli firm, których podwładni świadczą usługi w terenie i dojeżdżają do klienta. Ubrania dla pracowników umożliwiają szybkie zorientowanie się, że pod dom przyjechał kurier firmy A, dostawca pizzy z pizzerii B albo monter kablówki telewizji C. Innymi słowy: spełniają funkcję informacyjną. Tak oto ubrania dla pracowników uczynią Twoich podwładnych rozpoznawalnymi. Zakup dla nich np. t-shirty reklamowe z logo.

Po piąte: ubrania dla pracowników to nienachalna reklama Twojej marki

Czwarty powód bezpośrednio wiąże się z piątym. Kiedy Twoi podwładni noszą ubrania dla pracowników z logo – np. koszulki polo albo polary – nie tylko są rozpoznawalni, ale również rozpowszechniają świadomość o marce. Weźmy na przykład nowo otwartą pizzerię. Kiedy pracownik w atrakcyjnej i ozdobionej logo koszulce dostarczy pizzę klientowi A, po drodze zobaczą go i być może nabiorą ochoty na włoski przysmak potencjalni klienci B, C, D itd.

Koniecznie obejrzyj ubrania dla pracowników dostępne w naszym sklepie i wybierz te, które najlepiej pasują do prac wykonywanych w Twojej firmie!

Komentarze do wpisu (0)

Blog chmura tagów
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl